Detaljer

Jag verkligen älskar att inreda hemma, iallafall smådetaljer. För det är dom enligt mig som gör ens hem mysigt och snyggt. Här hemma har vi halv om halvt kommit iordning med allt, men det tar sin lilla tid. Eller som för oss, lång tid. Flyttade in i juni och än så länge är vi inte ens riktigt klara med ens ett rum, men det är egentligen för att jag och min sambo har två olika bilder om hur vi vill att hemmet ska se ut hehe ja, det blir att kompromissa hela tiden.

Min sambo tycker t ex att gardiner är dumt, varför ska man ha det, förstör ju fönstret liksom, medans jag tyckte att vi skulle ha vita tunna gardiner i storarummet. Ja jag har mina gardiner nu, men då för att jag skulle få ha det så skulle han få köpa röd klädsel till soffan. Rätt bra kompromiss ändå¨om jag får säga så.

Nu har jag hittat en hissgardin som skulle vara skitsnygg i hallen eftersom den vitt där så är det snyggt med lite kontrast och jag fastnade verkligen för denna svart/vita gardinen från Textilboden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0