Först så

Ska jag hoppa in i duschen, sen hem en snabb vända till lillasyster
Sen blir det fika med en av vännerna, aldrig fel. Lite tjejsnack
Känns som det var evigheter sen jag träffade någon av mina vänner.
Jag är en sån som hellre har få riktiga vänner än flera falska.
Tyvärr har jag fått veta jävlig många gånger genom åren vilka som verkligen är mina riktiga
vänner och det är faktiskt dom 3 stycken som jag umgås med. Alla de andra har jag liksom prioterat bort.
Två av dem har jag känt snart i 10 år, det är länge det och det är så kul när man man prata med någon av dom
för då kan man liksom sitta och prata om allt som hände i högstadiet och de vet vad man prata om.

Jag har lärt mig genom åren att det är bättre att släppa de personer som får en att må mer dålig än bra i livet
De som suger energi ifrån en. Man måste ta det steget att våga göra slut med vänner även om det gör ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0